Гарантії та повернення

Гарантія на товар

Магазин “Budi Basa Україна” гарантує, що весь запропонований товар на сайті відповідає заявленим характеристикам, є новим, таким, що раніше не використовувався і належної якості. Згідно ст. №9 Закону України “Про захист прав споживачів” термін обмеженої гарантії на товар становить 14 днів, крім випадків, зазначених в описі до товару.

Обмін та повернення товару

Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” повернення або обмін продукції можливий при дотриманні даних умов:

  • товар не підійшов за розміром, кольором, та ін. даними, і не може використовуватися за призначенням;
  • товар має заводський брак або знаходиться в несправному стані з вини виробника;
  • при покупці товару покупцеві була представлена свідомо помилкова інфомарція про його споживчі властивості;
  • з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів;
  • товар є абсолютно новим і не був у використанні;
  • збережений товарний вид товару і його повна комплектація;
  • покупцем не порушені заводські пломби, ярлики і відсутні сліди розтину заводської конструкції;
  • присутні документи, що підтверджують покупку.

Обмін / повернення товару здійснюється шляхом відправки товару на відділення Нової Пошти магазину. Вартість відправки компенсується магазином в разі якщо мав місце гарантійний випадок. Якщо товар був належної якості, і не підійшов за іншим характеристикам, то вартість доставки товару до магазину оплачує покупець.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню

Згідно з Додатком №3 Постанови КМУ від 19.03.1994 року “Про реалізацію окремих положень ЗУ “Про захист прав споживачів” не підлягають заміні / поверненню наступні групи товарів:

  • М’які дитячі іграшки;
  • Дитячі іграшки гумові / надувні;
  • Текстильні вироби;
  • Труси, шкарпетки та ін.;
  • Друковані видання;
  • Товари для харчування (посуд, ложки, вилки);

Хоча більшість товарів пропонованих нами входить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню, ми кожен випадок розглядаємо індивідуально і практично в 100% випадків знаходимо компроміс з клієнтом. Ми цінуємо наших клієнтів і свою репутацією.

1
Догори